حا سین

سلام خوش آمدید

برگشتِ اتفاقی

چهارشنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۵۸ ب.ظ

سلام بلاگیها 🙌

بعد از n روز دوری از بلاگ برگشتم اونم کاملا اتفاقی و یهویی و تقریبا بی دلیل (که البته نمیخوام بذارم بی دلیل بمونه)

چون مدت زیادی نبودم و همینطور وبم موضوعات مختلفی داشته فکر نکنم کسی منو بشناسه و فکر هم نکنم خودم رو برای کسی معرفی کنم... 😬

به احتمال زیاد (که فعلا ۱۰۰درصده😁) با یه شخصیت جدید وارد بلاگ بشم چون حس میکنم شخصیتم به حدی تغییر کرده که لازم به معرفی شخص قبلی نباشه :)

خلاصه که ایندفعه اومدم که فقط از خودم بنویسم (کاملا متفاوت با دفعات قبل) و "از خودم" های بقیه رو بخونم 😂

 

 

احتمالا تا مدتی پیگیرِ دنبال کردن وبلاگ های بقیه و پیدا کردن رفقای جدید باشم 😁

پس تا پست بعدی مراقب خودتون باشید و

فعلا 👋

 

  • مستــــر سیــــن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">